Praca ESA TRUCKS Świecko
Home Aktualności z Sulęcina

Pierwsze dni sierpnia grupa dziewczyn z naszego gimnazjum spędziła w ośrodku Ulis Kinderland w Bad Kleinen. Byłyśmy tam z uczniami ze szkół partnerskich z Kamen oraz Beeskow.

Szóstego sierpnia wyruszyliśmy spod szkoły z panią M. Rajfur oraz panem T. Domaszewiczem w kierunku Ulis Kinderland, które leży w niedalekiej odległości od Bałtyku. To właśnie nad morzem, na plaży w Rostocku mogliśmy skakać przez fale, zasmakować pysznych ryb. W kolejnych dniach zwiedzaliśmy zamek w Schwerin oraz rynek w Wismarze. Bardzo spodobał nam się zamek, który przypominał zamczyska z filmów Disneya – tam zrobiliśmy najwięcej zdjęć. Nigdy nie zapomnimy wizyty w Hansa Park – jazdy na hype–costerze na wysokości 70 metrów z prędkością 150 kilometrów na godzinę!!!

W czasie pobytu integrowałyśmy się z nowymi znajomymi, szlifując język niemiecki i angielski. Opiekunowie organizowali dyskoteki, na których świetnie się bawiliśmy. Niezapomnianym wieczorem był ten, kiedy gospodarze zabrali nas na nocną wycieczkę do lasu, tam bawiliśmy się w podchody, dodatkową atrakcją było to, że nie mieliśmy ani latarek, ani telefonów.

Wyjazd był dla nas szczególnym czasem, mogliśmy poznać nowe osoby i sprawdzić się w nowych sytuacjach. Za opiekę i niezapomniane wrażenia serdecznie dziękujemy.

Tekst Karolina Pawluczenko

nadesłała
Ewa Krynicka

Autor
Dostarczamy najnowszych informacji z Sulęcina i okolic w możliwie najkrótszym czasie. Zapraszamy także na nasz profil na facebooku.