Praca ESA TRUCKS Świecko
Home Aktualności z Sulęcina

W dniu 4 grudnia br. podczas Gali Logistyki, Transportu, Produkcji w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie ogłoszone zostały wyniki XVII edycji badania Operator Logistyczny Roku. Nagrodę główną – Złote Godło – zdobyła firma Maszoński Logistic. Nagrodę odebrał Mirosław Maszoński, prezes zarządu.

Laureat pierwszej nagrody, Złotego Godła programu Operator Logistyczny Roku to firma, która ponownie otrzymuje tytuł najwyżej cenionej przez klientów firmy logistycznej w Polsce. Wywalczyła pierwsze miejsce w programie po raz pierwszy w 2014 r. jako pierwsza i jak dotąd jedyna spośród firm reprezentujących rodzimy kapitał. Zdobywca nagród i wyróżnień w prawie wszystkich jego edycjach począwszy od debiutu w 2007 r. W sumie już po raz siódmy zajmuje jedno z trzech pierwszych miejsc w rankingu.
Sekretem sukcesu tej jednej z najefektywniej zarządzanych firm transportowych jest konsekwentnie realizowana strategia nastawiona na klienta. Utrzymując przez kolejne lata terminowość i bezbłędność dostaw na niewiarygodnie wysokim poziomie, firma wydaje się stale rozszerzać swoje kompetencje w innych dziedzinach obsługi, takich jak zasięg geograficzny dostaw, co przyczynia się do dalszego wzrostu zaufania klientów do doświadczenia i wiarygodności biznesowej.

Mirosław Maszoński: Bycie docenionym w badaniu Operator Logistyczny jest dla nas potwierdzeniem słuszności filozofii prowadzenia biznesu, jak również dowodem profesjonalizmu i fachowej wiedzy naszych pracowników. Dziękuję, to nasz wspólny sukces!

Operator Logistyczny Roku to badanie satysfakcji klientów operatorów logistycznych, które dostarcza obiektywnych informacji o zakresie i jakości usług logistycznych oferowanych na rynku. Badanie od kilkunastu lat prowadzi Data Group Consulting i Wydawnictwo Eurologistics.

Celem badania Operator Logistyczny Roku jest dostarczanie uczestnikom rynku wiedzy na temat oczekiwań klientów oraz poziomu wykonywania usług logistycznych. Na podstawie wyników badania powstaje ranking firm cieszących się największym zaufaniem klientów. Ranking służy promowaniu usług logistycznych najwyższej jakości.

Ocenie poddawanych jest wiele elementów zarządzania firmą: potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, wykonanie założonych norm usług logistycznych, standard obsługi w ocenie kluczowych klientów, standard obsługi w ocenie ogółu klientów, pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów oraz pozycja lidera rynku w ocenie ogółu klientów.

Autor
Dostarczamy najnowszych informacji z Sulęcina i okolic w możliwie najkrótszym czasie. Zapraszamy także na nasz profil na facebooku.
Spływy kajakowe lubuskie
Spływy kajakowe lubuskie
Spływy kajakowe lubuskie
Spływy kajakowe lubuskie
Kwasy humusowe FLORAHUMUS